Sabtu, 08 April 2017

Legenda gunung merapi dalam bahasa ceko

Legenda gunung merapi dalam bahasa ceko - Mount Merapi je považován palác duchů. Panembahan Senopati zakladatel království Mataram k vítězství ve válce proti království s pomocí úřadů Pajang Merapi. Mount Merapi vybuchla a zabila Pajang vojáků, zbytek uprchl tobogánem ve strachu. Obyvatelé se domnívají, že Mount Merapi, kromě obývané lidmi je také obývaných jinými tvory nazvali národ Alus nebo alkoholu.

Legenda gunung merapi dalam bahasa ceko




Obyvatelé v oblasti Mount Merapi mít jistotu o svých strašidelných místech nebo posvátný. Strašidelný místo věřil být místa, které byly konzervované jemnou bytostí, kde nemohou být přerušeny a že místo má magické síly, které musí být respektovány. Obyvatelé abstinence provádět činnosti související s těžbou dřeva, pastvu a vyzvednout nebo přesouvat objekty, které existují v této oblasti. Kromě těchto omezení existují také omezení, ne mluvit špinavé, močit nebo vyprázdnit, protože to povede k pocitu urazil duchy obývající oblast.

Místa nejvíce straší v kráteru Merapi Mount Merapi je hradech a zámcích města Mount Merapi lihovin. Pod vrcholem Mount Merapi není plocha skály a písku s názvem „Market Bubrah“ že komunita je věřil být velmi strohé. „Trh Bubrah“ Předpokládá se, že společnosti jako velký trh Kraton Merapi a balvan rozházené oblast byla považována za obchod a židli křehké stvoření.

Část paláce duch údajně straší Merapi je Mount Wutoh používá jako hlavní brány paláce Merapi. Mount Wutoh střežen duchů, že „Nyai Gadung Melati“ povinnost chránit horské prostředí v této oblasti, včetně rostlin a živočichů.

Kromě místa, která se vztahuje přímo k paláci Merapi, existují i ​​další místa, považovány za straší. Oblast kolem hrobu Sjech Djumadil Qubro strašidelný místo, protože jeho hrob je hrob předků obyvatel a musí být respektována.

Kromě toho existují další místa, jako jsou lesy, vodní zdroje, zříceniny, řek a roklemi jsou rovněž považovány za straší. Někteří prý straší les, který je „Lesy Patuk Alap-alap“, kde se nachází místo jsou využity pro pastvu dobytka ve vlastnictví Keraton Merapi, „Forest Gamelan a zmatený“ a „Forest Pijen dadn Blumbang“. Turgo Hill, Plawangan, Bazény dcera Muncar, Goa Japonsko, Bannerman nevěsta, Bebeng, White Ringin a Watu Gajah.

Některé typy posvátných zvířat žijících v lesích kolem hory Merapi Merapi je vlastněna prarodičů. Lesní zvěř, zejména bílý tygr, který žije v lese Blumbang, nikdy zajat nebo zabit. Selanjautnya koně, kteří žijí v lese Patuk Alap-Alap kolem hory Wutoh a mezi hory Selokopo Ngisor a hory Elephant Mungkur je považován / používán Keraton lidé tvory Fine Merapi jako zvířecí koně a odtahové vlaky.

Na vrcholu Merapi je zámek, který je podobný paláci Mataram, takže tady je organizace sama který upravuje hierarchii stát je se všemi atributy a aktivit. Kraton Merapi, v souladu s místními víry vládne bratři Rama profesora a profesora Permadi.

Stejně jako vláda jako hlava státu (profesora a profesora Rama Permadi) přenášejí pravomoci na Kyai Sapu jagad odpovědných za správu přirozený stav Mount Merapi. Dále je tu také Nyai Gadung Melati, tento údaj odpovědná za udržování zeleň rostlin Merapi. Tam Kartadimeja náboj chov dobytka jako příkaz paláce a lihovin. On je nejznámější postavy a zvýhodněný populace, protože často říkají, když Merapi vybuchne a co dělat, aby lidé evakuovat. Na následujícím obrázku Kyai Petruk je známý jako jeden z vojáků Merapi.

Jakmile k rozsahu služeb, které byly dány vůdcům obyvatel Mount Merapi, pak jako výraz jejich lásky a vděčnosti vůči Mount Merapi komunitách po celém Mount Merapi dát hold v podobě náboženských rituálů. Již jávský náboženská tradice je držet spásu nebo wilujengan, vykonáváním náboženských obřadů a posvátných akci.

Mataram palác vztahy a Merapi

Jednou, krátce po dokovací na pláži Parang Kusumo, Panembahan Senopati daný projev lásky Nyai Rara Kidul být endhog Universe (vejce). V tom stejném místě, znovu testovány vážnost a věrnost. A ještě jedna věc, která je třeba mít na paměti, okamžitě jíst tento endhog, řekl nyai Rara Kidul „radil než zmizel z dohledu a zpět keasalnya.

Divit Panembahan senopati vyrobena. Ale bez varování. Ukázalo se, že na cestě domů byl spatřen Sunan Kalijogo kteří byli tajně pozorující tento incident. Na radu zakladatele Sunan klijogo Mataram dynastie pak také doporučuje, aby odradit jíst vejce dávat královna jižním pobřeží, i když je to jen jako pouhý prostředek. Vzhledem k tomu, vejce, pravděpodobně právě pro penembahan mejebak.

Je zřejmé, že vesmír okamžiků po vajíčku spolknutí náhodně Ki jūrų parku, dvořané loajální palác, menndadak přeměněna na obra.

Svědky této scény není hraní masgul srdce penembahan. On si myslel, že je pravda na Sunan prognózy Kalijogo. Co když jedli vejce dříve "

Už jak je uvedeno, můj příkaz, ponechat vrcholu Merapi kdykoliv. Zachránit svůj lid od Merapi amok navždy, „vyhláška Penembahan Senopati park interpret, který byl změněn v obra, úředníci lelembut na Mount Merapi. Zde je dvořany, kteří nakonec známá jako Kyai Sapu jagad, brankář celku Merapi.

Labuhan Merapi

Připomínat službu a oběť, palác Yogyakarta a Surakarta požádán, aby zrušil část své produkce v podobě objektů nabídky, které mají být věnována jemu.

Od té doby se slavnostní Labuhan Merapi vždy slavil místní komunity a sultanátu Yogyakarta a Surakarta generací, aniž by byla ohrožena posvátnou náboj.

V objektech Yogyakarta oříznout přístav se skládá z 8 kusů, které zahrnují: Sinjang cangkring, semekan gadhung jasmínu, Bango semekan zamítnuta, peningset yudharaga a lem poleng. Všechny objekty byly vodili z paláce a předán Sleman Regent, Head Cangdringan, a pak byly ponechány domovník Merapi Mas Ngabehi Suraksohargi (Mbah Maridjan) pro pozdější použití v labuh.Di Java Selo každý nový rok 1 Suro obřad konat Alms hora, v podobě výsledků země v podobě zeleniny, SEGO hory a jistiny buvolí hlavy pak přímo na předvečer SÚRO v 00: 00WIB přivedl k vrcholu Merapi v kráteru vznášel (z různých zdrojů).

Tidak ada komentar:

Posting Komentar