Legenda gunung merapi dalam bahasa afrika - Mount Merapi Daar word geglo dat die paleis van die geeste wees. Panembahan
Senopati stigter van die Mataram koninkryk na die oorwinning in die
oorlog teen die koninkryk met die hulp van die owerhede Pajang Merapi. Mount Merapi uitgebreek, met die dood Pajang troepe, die res het gevlug holderstebolder in vrees. Inwoners glo dat Mount Merapi, behalwe wat bewoon word deur mense is
ook bewoon deur ander wesens hulle het die volk Regs basis of geeste.
Legenda gunung merapi dalam bahasa afrika
Inwoners in die gebied van Mount Merapi het vertroue oor hul agtervolg plekke of heilige. Die
spookhuis plek geglo word die plekke wat behoue gebly deur delikate
wesens, waar dit nie kan onderbreek word en daardie plek het magic magte
wat gerespekteer moet word. Inwoners
onthouding om aktiwiteite wat verband hou met meld voer, weiding en
haal of voorwerpe wat bestaan in die gebied te beweeg. Benewens hierdie beperkings is daar ook beperkings op nie praat vuil,
urineer of ontlas nie, want dit sal lei tot 'n gevoel van aanstoot
geeste bewoon die gebied.
Plekke van die mees spookhuis in die krater van Merapi Mount Merapi is as kastele en paleise sentrum van Mount Merapi geeste. Onder
die piek van Mount Merapi is geen gebied van rock en sand met die naam
"Market Bubrah" dat die gemeenskap word geglo 'n baie sober te wees. "Die mark Bubrah" Daar word geglo dat die samelewing as 'n groot mark
Kraton Merapi en die rotsbesaaide gebied beskou as 'n winkel en 'n
lessenaar stoel delikate wesens.
Deel van die paleis spook vermoedelik agtervolg Merapi is Mount Wutoh gebruik as die hoofhek van die paleis Merapi. Mount Wutoh bewaak word deur geeste wat "Nyai Gadung Melati" plig om
berg omgewings te beskerm in die area insluitende plante en diere.
In bykomend tot 'n plek wat direk verband hou met die paleis Merapi, is daar ook ander plekke beskou spookhuis. Die gebied rondom die graf Sjech Djumadil Qubro n spookhuis plek omdat
sy graf is die graf van die voorvaders van die bevolking en dit moet
gerespekteer word.
Verder word ander plekke soos woude, waterbronne, ruïnes, riviere en klowe ook beskou spookhuis. Sommige
sogenaamde spookhuis bos wat is "Woude Patuk Alap-Alap" waar die plek
is wat gebruik word vir weiding vee besit word deur Keraton Merapi,
"Forest Gamelan en verward" en "Forest Pijen dadn Blumbang". Turgo Hill, Plawangan, damme dogter, Muncar, Goa Japan, Bannerman bruid, Bebeng, Wit Ringin en Watu Gajah.
Sommige tipes van heilige diere wat in die woud rondom Mount Merapi Merapi is in besit van 'n grootouer. Forest diere, veral die wit tier wat in die woud Blumbang woon, nooit gevang of gedood. Selanjautnya perde wat in die woud Patuk Alap-Alap leef, om Mount
Wutoh, en tussen Mount Selokopo Ngisor en Mount Elephant Mungkur word
beskou / wat gebruik word deur Keraton mense Creatures Fyn Merapi as
dier rygoed en sleep treine.
Op
die hoogtepunt van Merapi daar is 'n vesting wat soortgelyk aan die
paleis van Mataram, so hier is die organisasie self dat hiërargie die
staat se reguleer met al die eienskappe en aktiwiteite. Kraton Merapi, volgens plaaslike geloof word regeer deur broers Rama professor en professor Permadi.
Sowel
as die regering as staatshoof (die professor en die professor Rama
Permadi) delegeer magte aan die Kyai Sapu Jagad verantwoordelik vir die
bestuur van die natuurlike toestand van Mount Merapi. Volgende is daar ook Nyai Gadung Melati, hierdie syfer wat verantwoordelik is vir die handhawing van groen plante Merapi. Daar Kartadimeja beheer van die verhoging van vee as 'n opdrag van die paleis en geeste. Hy
is die mees bekende figure en bevoordeel bevolking omdat dikwels vertel
wanneer Merapi sal uitbars en wat om te doen mense te ontruim. Die volgende figuur Kyai Petruk staan bekend as een van die soldate Merapi.
Sodra
die grootte van die dienste wat deur die leiers van die inwoners van
Mount Merapi, dan as 'n uitdrukking van hul liefde en dankbaarheid
teenoor die berg Merapi gemeenskappe rondom Mount Merapi gee 'n
huldeblyk in die vorm van godsdienstige rituele. Reeds
'n Javaanse godsdienstige tradisie is tot redding of wilujengan hou,
deur die uitvoering van godsdienstige seremonies en heilige aksie.
Mataram paleis verhoudings en Merapi
Sodra,
kort ná docking op die strand parang Kusumo, Panembahan Senopati gegee
'n teken van liefde deur Nyai Rara Kidul word endhog heelal (eiers). In daardie selfde plek, weereens die erns en lojaliteit getoets. En nog een ding wat moet in gedagte gehou word, onmiddellik hierdie
endhog eet, sê nyai rara Kidul "aangeraai voor verdwyn uit die oog en
terug keasalnya.
Verbaas wees Panembahan senopati gemaak. Maar sonder waarskuwing. Dit blyk dat op die pad huis toe is hy raakgesien deur Sunan Kalijogo wat al in die geheim van hierdie voorval waarneem. Op
die advies van die stigter Sunan klijogo Mataram dinastie se ook dan
aangeraai om ontmoedig te eet eier gee die koningin van die suidkus,
maar dit is net as 'n blote middel. Omdat eier, vermoedelik net vir die penembahan mejebak.
Klaarblyklik die heelal oomblikke nadat die eier is per ongeluk
ingesluk deur Ki Juru Park, howelinge lojale paleis, menndadak omskep in
'n reuse.
Getuig hierdie toneel is nie speel masgul hart van die penembahan. Hy het net gedink, daar is die waarheid aan die Kalijogo Sunan skatting. Wat as hy was eiers vroeër eet "
Reeds soos uiteengesit, my opdrag, hou die hoogtepunt van Merapi enige tyd. Red
my volk uit Merapi amok ewig, "het die bevel Penembahan Senopati die
park tolk wat draai het in 'n reuse, amptenare lelembut by Mount Merapi.
Hier is howelinge wat uiteindelik bekend as Kyai Sapu Jagad, die oppasser van Merapi.
Labuhan Merapi
Om die diens en opoffering te herdenk, die paleis van Yogyakarta en
Surakarta gevra om ter syde te stel deel van sy produkte in die vorm van
voorwerpe van offers aan gewy word aan hom.
Sedertdien het die seremonie van Labuhan Merapi altyd gevier deur die
plaaslike gemeenskap en die Sultanaat van Yogyakarta en Surakarta
geslagte sonder om die heilige beheer.
In
Yogyakarta voorwerpe te knip hawe bestaan uit 8 stukke wat die
volgende insluit: Sinjang cangkring, semekan gadhung jasmyn, Bango
semekan verwerp, peningset yudharaga, en hom poleng. Alle
voorwerpe is paradeer uit die paleis en oorhandig Sleman Regent, Hoof
Cangdringan, en dan gelaat om opsigter Merapi Mas Ngabehi Suraksohargi
(Mbah Maridjan) vir later in labuh.Di Java Selo elke nuwe jaar 1 Suro
seremonie gehou Alms Mount, in die vorm van resultate aarde
in die vorm van groente, seĝo berg, en die skoolhoof van buffels kop
dan regs op die vooraand van die Suro by 00: 00WIB gebring om die
hoogtepunt van Merapi se krater gedryf (uit verskeie bronne).
Tidak ada komentar:
Posting Komentar